čtvrtek 19. listopadu 2015

Čauves mňauves

Milé děti.

Karlík si zrovna dává šlofíčka, a tak mám konečně čas vám napsat. Často si na vás vzpomenu, říkám si co asi děláte. Jestli máte ve třídě zrovna teď veselo nebo se pekelně soustředíte. Paní učitelka vás doufám nešetří a vy máte určitě hlavičky plné nových úžasných věcí.
Jsem moc zvědavá, co jste se naučili v češtině, jaká "íčka" už dokážete napsat bez rady dospělých. Na matiku jsem taky moc zvědavá, protože vím, že na tu je paní učitelka expert, když u nás tehdy dělala matematický výzkum. And what about your English? No a hlavně mě zajímá jak se máte, jak jste vyrostli... David s Api a Niky už mě určitě přerostli, že jo? 
Doufám, že mi to všechno povíte, až se zastavím. Ráda bych přišla někdy příští týden. S paní učitelkou se ale ještě musím dohodnout, abych nepřišla nevhod, třeba do nějaké písemky! :D

Tak se mějte krásně, pilně se učte, rodiče NEMučte a moooc pozdravujte všechny ze školy i rodiče.
A já se těším příští týden na viděnou!!! Karlík vás taky zdraví a posílá uslintané pusinky.

Bývalá paní učitelka :D







1 komentář: