pondělí 3. března 2014

Pozdravy z Vápenky - den pátý - Yettiho soutěž krásy a talentu

 Dopoledne jsme byli na hřišti. Mohli jsme hrát co chceme, pak jsme měli soutěže. Běhali jsme do vrchu a ten, kdo vyhrál, postupoval do finále. Ve finále se utkali dva čtvrťáci a dva třeťáci. Na prvním místě byl čtvrťák. Já - Patrik- jsem byl třetí. Druhý třeťák, Péťa byl na čtvrtém místě. 
Večer byla Miss. Nejdříve byly rozhovory. Pak byla volná disciplína a pak byla promenáda v pyžámku. Byla tam ochranka, to jsem byl já. Jeden třeťák - Tomáš V. -  byl diskvalifikovaný, protože řekl, že rád střílí z nerv pistole pro kočce. Ještě před tím byl odveden ochrankou. Za to jsem dostal lízátko, protože jsem vyvedl člověka porušujícího zákony. Na druhém místě u holek se umístila Vanda a Kája Vyšatová ze 3.B, na prvním místě byla Barča, která vyhrála i loni. U kluků byl na třetím místě jeden čtvrťák, na druhém místě byl náš Mikuláš a na prvním místě byl Matyáš ze 4.A. Užili jsme si to, a já hlavně. 

Napsal Patrik

Promenáda v pyžamu
Odborná porota
Finaliskty soutěže
Pánská promenáda v pyžámkách
Vítězky
Vítězové


VZKAZY:

Barča: Ahoj mami a tati. Je to tady super. Předevčírem jsme měli diskotéku a bylo to tam hustý. Dobře jsme si zatancovali a kdo nejlép tancoval, tak ten mohl mít na jeden tanec svítící brýle. Vyhrát mohl kdokoli. Pak jsme tam dělali soutěž - podlézali jsme pod provazem. Já jsem vyhrála. Pozdravujte Štěpánka a hodně štěstí. Barča.

Terezka: Ahoj mami. Je mi tady dobře a myslím, že každý den si užívám. I když nám z topení teče voda. Je tu krásně, každý den máme dva výlety a hledáme Yettiho. Yetti nám dává úkoly a kouká se na nás, jak je plníme. Pa Terka. 

Martin: Ahoj tatí. Bydlím tu s kámošema a hledáme Yettiho. Dobře tu vaří a nejvíc mi chutnal guláš. Dívali jsme se na film Jak vytrhnout velrybě stoličku. Ahoj Martin.

Niky M.: Ahoj mami, tati a Honzíku. Mám se tady dobře a nevim. Pozdravujte babičku. S láskou Niky. 

Julča: Ahoj mami a tati a ségry a Bublinko. Mam se dobře, dobře tu vaří a pošlu vám pohled. S láskou Julča.

Háňa: Ahoj mami, tati a brácho. Mám se tu dobře. Chodíme tu na procházky a hrajeme hru "Hledáme Yettiho". Mám vás ráda, Háňa. 

Páťa: Ahoj mami, tati a brácho. Mám se tu dobře, dojeli jsme dobře. Dělali jsme takový plakát a tam jsem dělal taková anglická slůvka o tom Yettim. Jak se máte vy? Pozdravujte Štěpánku a Kubíčka. Mám vás rád, Páťa.



Další informace a fotky také na stránkách tří 3.B a 4.A

Žádné komentáře:

Okomentovat